De Fritom Group heeft een nieuw, modern klantenportaal in gebruik genomen: Mijn Fritom. Door het door Fritoms eigen afdeling Research en Development opgezette portaal, hebben de klanten van onze bedrijvende volledig grip op hun logistiek. Of het nu gaat om het online insturen van een verzendopdracht, het bekijken van de status van de voorraad of het volgen van zendingen. Onze klanten zijn 24/7 real-time in controle en op de hoogte van de status van hun goederen. Naast het inboeken van verzendopdrachten en track & trace-mogelijkheden, biedt Mijn Fritom o.m. voorraadbeheer, Proof of Delivery (POD)- en Sign on glass services, digitale facturering en elektronische koppelingen (EDI). Na een zorgvuldige voorbereiding en een gefaseerde implementatie, is het nieuwe portaal per 1 maart jl. beschikbaar voor alle relaties binnen de Fritom Group. De eerste reacties zijn enthousiast. Het gebruik is zeer intuïtief en eenvoudig en de moderne look-and-feel zorgt voor een aangename digitale omgeving. Geïnteresseerd in Mijn Fritom? Neem dan contact op met een van onze bedrijven.