Meer weten over business
development bij Fritom Corporate?
Business development bouwt aan partnerschappen voor een gezonde groei van Fritombedrijven. Om toekomstbestendig te blijven is het belangrijk dit te doen aan de hand van een duidelijke strategie. We staven deze strategie aan trends, marktontwikkelingen en vraag en aanbod.
Sommige diensten leveren we al tientallen jaren aan onze klanten. Daarnaast vinden we het belangrijk om in te zetten op groei in de breedte en zo de innovatieve partner voor bestaande en nieuwe klanten te zijn. Dit betekent dat we nieuwe markten aanboren en nieuwe product marktcombinaties opzoeken. Deze logistieke diversiteit hebben we bijvoorbeeld toegepast binnen onze divisie liquid logistics. Hiervoor hebben we het dienstenpakket onder andere uitgebreid met het vervoer van technische producten voor industriƫle opdrachtgevers. Uiteraard kijken we daarbij naar de meest duurzame oplossingen voor ons en onze klanten.
Business development komt met oplossingen op basis van onderzoek. Bovendien brengen we hierbij de kansen en bedreigingen in beeld. Het resultaat is een plan dat leidt naar logistieke optimalisatie. Hierin maken we een afweging tussen wensen, behoeftes en mogelijkheden om kosten te reduceren. We gaan daarbij zoveel mogelijk buiten de gebaande paden, maar houden tegelijkertijd belangrijke relaties in het oog. Daar draait goed ondernemerschap immers ook om.
Meer weten over business
development bij Fritom Corporate?
Tamme Leenstra
Directeur business development