Bij Fritom Corporate sturen we blijvend op het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening. Dit doen we door gefundeerde strategieën en beleid te maken, deze te toetsen in de praktijk en uit te voeren in samenwerking met de bedrijven van de Fritom Group.
Alleen met een langetermijnvisie kunnen we onze klanten de beste logistieke oplossingen blijven bieden. Met onze visie maken wij het verschil en als familiebedrijf richten we ons op de lange termijn. Kenmerken als flexibiliteit, ondernemerschap, klantgerichtheid en regionale oriëntatie helpen ons hierbij.
Fritom Corporate stuurt op de vastgestelde strategie. Zo kunnen we onze missie, visie en ambities waarmaken. We ontwikkelen plannen op de volgende gebieden:
Daarbij vinden we het belangrijk om aan onze mensen uit te leggen waarom we bepaalde strategische keuzes maken. Bovendien toetsen we de strategie periodiek en passen we deze zo nodig aan.
Maatschappelijk verantwoord ondernemen is urgent, onder andere door de ecologische ontwikkelingen. Fritom Corporate en de Fritombedrijven zetten daarom in op duurzaamheid en multimodaliteit. Met onze milieubewuste manier van werken willen we onder andere onze CO2-uitstoot reduceren. Dit doen we: